Fotografies, cintes de vídeo, Súper-8… Moltes de les imatges que guardem a casa són tan importants com els sabers, les experiències i la pròpia memòria que conservem al cap. La digitalització és un recurs senzill que ens ajuda a rescatar de l’oblit els nostres records de la vida a l’Horta.
En aquests tallers aprendrem a digitalitzar els nostres records de manera casolana i aprofitarem per a plantejar conjuntament noves creacions amb les paraules, les imatges i els sons que anem recuperant.
Els tallers s’estan celebrant durant els mesos de febrer i març de 2017 en Torrent (9 i 16 de febrer), Godella (2 i 9 de març) i Castellar-L’Oliveral (23 i 30 de març). Les inscripcions s’han de fer emplenant el formulari que enllacem ací.